0 0

שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה לאפשר לך חווית קנייה מהנה ומפנקת ככל האפשר תוך הקפדה על שירות מהיר ויעיל.
בעמוד זה, השתדלנו לרכז את כלל השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים באתר ובאופן כללי.
במידה ושאלתך לא קיימת שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה באמצעות שליחת הודעה דרך אפליקצית וואטס אפ למספר 097776085 תוך יום עסקים.
קנייה באתר:

מדוע צריך לייצר חשבון בשביל להזמין מוצרים?

פתיחת חשבון והרשמה לאתר תאפשר לך ליהנות בנוסף מהשירותים הבאים: מעקב אחר משלוח המוצרים, גישה מהירה לסטאטוס ההזמנה שביצעת, צפייה בהיסטוריית הזמנות, שליחת הצעות ושירותים המותאמים אישית להזמנתכם, תהליך הזמנה פשוט ונוח יותר.

מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?

במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין), להזין את פרטי פרופיל משתמש – מייל וסיסמה.
בהמשך, כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות לבחור את הפריטים וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום של 30 ש״ח, עסקה מעל250 המשלוח חינם!) ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן בכתובת המייל שהוזנה בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו וכן את כל פרטי המעקב. איזה כיף!

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

כן! לשלוח הודעת וואטס אפ למספר 097776085 ונהיה אתכם בקשר תוך יום עסקים.

איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?

במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימין) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?

ניתן לבטל את העסקה שהוזמנה באתר במידה והמוצר עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם המוצר נשלח ליעדו והביטול יעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בטלפון097776085 , שיטפלו בנושא עד יום עסקים.
האם ישנה אפשרות לשנות פרטי הזמנה לאחר שהסתיימה? כגון: כתובת / שיטת המשלוח וכו'.
במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח מהמחסנים שלנו נוכל לסייע בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות 097776085 ונטפל בנושא תוך יום עסקים.

האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?

מלאי המוצרים באתר ומלאי המוצרים בחנויות הינו זהה. בנוסף, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו 097776085 ולברר לגבי כל מוצר, נשמח לתת מענה עד יום עסקים.

מה התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

כדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש יש לשלוח את המוצר בדואר (עדיף דואר רשום) באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית מקורית לכתובת החנות שלנו.

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

יש להגיע לחנות שלנו בטירה עם המוצר ובצירוף פתק החלפה/ חשבונית ובמידה והמוצר סגור ולא נעשה בו שימוש תוכל לקבל זיכוי על החזרת הפריט ( לא ניתן לבצע החזרת פריט ללא פתק החלפה/ חשבונית).

האם הקניה באתר מאובטחת?

כן, Samarshop הינו אתר מאובטח. תוכלי לוודא זאת באמצעות המנעול הירוק שנמצא ליד כתובת URL.

שינוי גודל גופנים

Add address

0
    0
    סל קניות
    סל קניות ריק
      חישוב משלוח